Bodyweight Exercising” houdt in dat je traint met je eigen lichaamsgewicht. Als je regelmatig traint, maar geen bodyweight exercises doet, zal je heel wat missen.

Optimaliseer je workout & lichaam

1. De Trainingen Hebben Twee Doelen

Je doet niet alleen krachttraining, maar je ook tegelijk cardio.

2. Je Bespaart Tijd en Onnodige Moeite

Je hoeft niet meer telkens je fitnessapparaat aan te passen, of te reizen naar de sportschool.

3. Je Zult Snel Vet Verbranden

Ook al train je kort, je stofwisseling zal sneller gaan werken. Hierdoor zal je lichaam gedurende de dag meer calorieën verbranden.

4. Voor Iedereen

Iedereen van elk niveau of leeftijd kan de oefeningen doen

5. Super Core Kracht

De meeste mensen weten niet dat de “Core” uit meer bestaat dan alleen maar spieren. The core bestaat uit ongeveer 30 spieren en bodyweight exercise zal al deze spieren verbeteren.

6. Heel Flexibel

Doordat je veel verschillende oefeningen hebt, blijven je gewrichten door bodyweight exercise heel lenig.

7. Gemakkelijk

Het meest gebruikte excuus om niet te sporten is gebrek aan tijd. Dit is bij bodyweight exercise geen excuus.

8. Betere Balans

Omdat je geen gewichten gebruikt, gebruik je je lichaam om jezelf in balans te houden tijdens de oefeningen.

9. Niet Saai

Er zijn honderd verschillende bodyweight oefeningen die je bijna overal kan uitvoeren. Er is bijna geen kans dat je verveeld zult raken, wat je wel raakt wanneer je altijd met dezelfde machine traint.

10. Het Zijn Leuke Oefeningen

Er zijn veel manieren waarop je andere mensen of jezelf kan uitdagen om meer oefeningen te doen.

11. Het Is Goedkoop

Je hoeft niet lid te worden van de sportschool!

12. Geen Blesseringen

De oefeningen zijn veilig, want je kunt geen gewichten op jezelf laten vallen en de oefeningen zelf zijn vaak vrij simpel.

13. Deze Workouts Zijn Recordbrekers

Wanneer je wel in de sportschool traint, is het makkelijk om een oefening nog beter te maken met bodyweight oefeningen.

 

SUCCES!

 

44 beste Bodyweight oefeningen ooit!